Sunday, August 3, 2008

masal

gecenin 1i...

-hadi bisi anlat.

+ben kardesime kucukken masal anlatirdim, uyumadan once. cok hosuna giderdi. ama genelde uydururdum bisiler. en cok da tavsanli olani severdi.

-evvel zaman icinde, kabur saman icinde.. bir varmis bir yokmus..

+yok oyle diil, uzun versiyonuyla baslayinca daha cok hosuna giderdi. soyle: evvel zaman icinde, kalbur saman icinde. develer tellal iken, pireler berber iken. ben anamin besigini tingir mingir sallar iken. anam dustu besikten, babam dustu esikten..

-burayi simdi uydurdun.

+yok yok vardi boole bisiler. ama tam hatirlayamiyorum simdi. neyse, bir varmis, bir yokmus. bi tane tavsan varmis. kurku bembeyaz ve yumusacikmis, gozleri kahverengiymis. hmm.. nasildi unuttum gerisini.. ... uyduralim hemen..  bi arkadasi varmis bunun.. zurafa, evet. 

-zurafa mi? tavsanla zurafa..

+evet zurafa. begenemedin mi? bu zurafa tavsani kafasinin ustune koyup agacin tepesindeki guzel yapraklari yedirirmis ona.

-tavsan yaprak yemez ki.

+masal bu, sus sen. 

-hem zurafalar savannalarda falan yasarlar. ordaki tavsanlar beyaz olmaz. kahverengi olur.

+ben masal anlatiyorum, sen isin icine cografyayi falan katiyosun, dinle sadece. sonraa... dur bulcam. gergedan geliyomus. 

-neden?

+arkadas olmak istiyomus onlarla.

-onun arkadaslari yok muymus?

+yokmus. sisko diye aralarina almamislar.

-sonra gergedan zurafaya boynuz atip onu yaralamis.

+oha. biz masal diyoruz. sen yaralamis falan diyosun. kan olmaz masallarda.

-o da zaten boynuz falan gecirmemis. kapali yara bu, soyle bi vurmus.

+off ben cocuklar icin masal seyetmeye calisiyorum burda, sen nerdeyse kuresel isinmayi bile sokucaksin masalin icine.. tamam hadi gec oldu, uyu sen. 

-tatli ruyalar.

+ (: sana da.

0 BIDIBIDI: