Wednesday, January 9, 2008

bir(suru)

yenilik herkese iyi gelir di mi? bi sure icin... bana da iyi gelmeye devam ediyo. uzerinde dusununce moralim nasil bu kadar yuksek olabiliyo, anlamiyorum. bu yuzden kafami yormuyorum pek.

***

tasindim sayilir, gerci yerlesmekle yerlesmemek arasindayim. sonum ne olacak, ben dahil kimse bilmiyo. kendimi evim gibi hissettigim bi yer degil burasi, ama yakin. ev ozlemi basladi sanki. ondan onceleri de vardi tabi. gectim onlari. bi yerden sonra katilasiyo insan galiba. dusunmeden yasamaya mi basliyorum? dusunuyorum aslinda. ama baska seyleri..

***

yasamim yeni bi yola sapmakla, yoldan cikmak arasindaymis gibi. ama yine dogru yolu secicem tabi. sectiricekler ya da. hep oyle oldu. korkum yok bu yuzden. belki de hep boyle guzel oldu diye her sey.. yine olucak... (umut ne guzel sey.)

***

gunlerden carsamba, gorevliler intercom'u tamir etmek icin gelicekler birazdan. umarim uzun surmez.. is bakiyorum ben bu aralar. ne baktigimi bilmeden, neden baktigimi bilmeden.. aliskanlik garip. hep is kadini olmak istedim son bikac yilda. ilerisi icin.. simdi boyle calismak zor gelmiyo da.. nasil diyim.. korkmuyorum da.. anlatamadim, bosver. istekle ilgili bisiylerdi..

***

kahvaltim sucuklu-peynirli bi tosttan ibaret. daha ne olsun deme.. annemin omleti, uyduruk omleti. Gillian'in yaptigi pancake'lere de razi olabilirim her an. kardesim.. eda'm bana ne yapardi hatirlamiyorum, ama guzel kahvalti hazirlardi o da minik elleriyle. babam da.. pazar sabahlari. cok severdim pazar sabahlarini. buraya geldigimden beri diger gunlerle ayni torbaya koymaya basladim onu da. babam duysa ne uzulur di mi?

***

kendini kandirmak bazen insana cok iyi geliyo. mutlulugun sirri sanki...

***

haa bi de yeni yila girdik galiba.. kutlu mutlu bisiyler olsun. led zeppelin...

0 BIDIBIDI: