Tuesday, January 29, 2008

fwd: mutlaka deneyin, sasirtici ama gercek!..

haliyi cektim. dustu. ne cekiyosun be dedi. ben ne biliyim, boceksin sen. dusmezsin sandim, cektim. korkudan sirf. sen ustune terligimle bi tane patlatmadigima dua et. sonra sifonu ustune cekmedigime de sevinebilirsin istersen. caniyim ben. katil olcaktim zaten. satanist falan da diyolar arada. hepsi icten geliyo bunlarin.. neyse. bocek ne bocegiydi? hamam bocegi bence. karafatma falan olamaz, bu evde fatmalara yer yok... ama esin'ler her zaman gelebilir, eda'lar da.. sonraa erenler. bi de pinarlarla cengizler.. gerisi icin arayin: 347 809 XXXX yeni telefon numaram bu da. 2 hafta once aldim. bu yazilari kopi peyst seysiyle mailine ativer, 1300 kisiye forwardla. o sondaki rakamlari dehset bi bicimde gorebilceksin, sasircaksin. dene bak.. yapmazsan sey olcak.. rober hatemoyla evlenceksin. dugun masraflari bizden. valla bak.

1 BIDIBIDI:

senaaaaa said...

ya benim 1300 tane arkadaşım yok ama rober hatemo deyince, uff, allam bi telaştır aldı beni şimdi naapıcam, asosyalliğimin cezasını bir gün çekeceğimi biliyordum ama böylesine acı olacağını hiç düşünmemiştim.