Friday, December 21, 2007

bitiyo mu ne..

buyuk gun gibi gorunuyodu onceden.. bugun. hala oyle mi bilemiyoruz.. babama "gunler gecmek bilmiyo baba." dedim dun, "ehehe askerlik gibi, bitmek bilmez o son hafta." dedi. ne guluyosun diyemedim. belki de gulmedi, ben yanlis anladim.

neyse, ozet gecelim.. ofis odam olmustu 10 gundur, valizimse dolabim. banyo da odamin parcasi bi nevi.. gocebe yasamaya alistim artik. biri hadi kalk gidelim dese, hemen sana 7 gunluk valiz hazirlayabilirim, 5 dakikada.

1 yildir kullandigim arabayi, odami, genel olarak isimi bi baskasina vermek once bisiler yapti, bi hallere soktu beni. kizi dovmeye kalksam mi dedim.. ama bana ne faydasi olucakti. hem uzun kiz bi kere, 5 metre. gerci cekingen azcik, ben ona vurmaya kalksam karsilik da veremez.. hem ben bilek guresinde kimleri yendim bilmiyosun sen.. ohom.

gule gule hediyeleri aldim bugun bussuru. ozleniceksin dendi.. gozlerim doldu ama aglamadim, valla.. gecen sene paketledigim noel agaci suslerini bu sene agaca geri yerlestirirken de aglamadim.

neyse, gidiyorum buralardan sonuc olarak. ama geri gelicem arada. heralde.. belki.

8 saatim mi ne kaldi. hadi bakalim..

0 BIDIBIDI: