Thursday, February 7, 2008

(parantez)

"cunku mesela zaten yemek tuzluyken neden tuz koyasin ki?" dedi. (bana bak) nutellaya buladim hem ben umutlarimi, 'olsun'larimi. afiyetle yedim. hic timsahlari da yargilamadim aniden saldirirlar diye. sen onlari zamaninda beslesen neden saldirsinlar ki? bi de neden kofteler kizarirken yag catir cutur ses cikariyo? biri bana bunun cevabini versin. sey diye mi? yag kiziyo ya hani, yemek verelim ona diye. ama kofte istemiyo. ondan mi cok kiziyo? hep tuzlu yiyo diye belki de. kek versen susar belki, kim bilir. peki bi sor bakalim.. bisi daha vardi, unuttum.

ustum basim hayal kirikligi bu aralar. (bununla ilgili bi sarki mi vardi, neydi?) o kadar aciktim ki umutlarimin hepsini yedim. dedim bunu evet. ('ikinci baski' derlerdi ben cocukken) ne yaparsam yapiyim yemeklerimin hic biri anneminkiler gibi olmuyo. yemek tariflerinin hepsi yalan zaten.

bi de dusuncelerim koreliyo, kelimelerim kuculuyo. ('artik' ya da 'bu aralar'. hangisi daha iyi?)

aklim basima geldi
keyfime kaciran neydi
bilmem ne kadar gecti
umrumda degil simdi
(pilli bebek)

kendine gel. (tamam)

0 BIDIBIDI: