Thursday, October 25, 2007

sabah sabah...

merabaa
meraba
Merhaba.

aleykumselam da derdim ama.. yok demem ben oyle. selam derim kisaca. ama o da sey gibi oluyo. neydi.. yonja mesaji gibi. en guzelleri ohom ya da pist. aslinda gulumseyerek de selamlasiyo ya insanlar. oyle guzel bi gulucukle de baslayabilirdim. belki o zaman sen burda olurdun. coktaaan "naber?" bile demeden binlerce karakteri devirmis olurduk nice kahkahalarla. abarttim diye dusunuyosun, biliyorum. evet abarttim. sabahin korunde iki tane veledi okula yollamak kolay mi saniyosun sen! sanmiyosun evet. zaten oole de bisi demedin, kendi kendime celalleniyorum iste.

celallenmek diyince.. dun anneme dedim; "anneeaaaa! ben sokaga cikiyom! arkaaslarla top oynicaz." o da bana "hehehe saf!" dedi. alinmadim. cocukken de alinmazdim annemden para istedigimde bana "para mi basiyoruz biz burda! baban da zaten.. bikbik de bikbik..." dediginde. yalniz farkettim de o zaman da top oynadigim arkadaslarim 9-10 yaslarindaydi.. hala da oyle. ben buyumusum, onlar kalmis. sey bi de.. buyumusum diyince.. dun tartildim. elliidooorrttt kilo olmusum. annem artik koca popolu demeye basladi. gecenlerde de koca doner'i aldigimi gorunce "yakinda 100 kilo olursun sen!" dedi. "olucam sana inat." diyemedim tabi. denmez oole anneye. ayip.

0 BIDIBIDI: