Wednesday, October 10, 2007

kisa kisa..

bak ben geldim. her sey ne guzel. hava gunluk guneslik diil ama. agaclar ses cikariyo. belli ki ruzgar esiyo. yoksa durup dururken yapmazlar. bilirim ben onlari. tavsanlar da gordum. ama en cok sincaplar. kendi kendilerini doyuruyolar ne guzel. ben de aciktim. ogle yemegi de yemedim. ne kotu. karnim guruldayadursun. annem geliyo biliyo musun? biliyosun bence. neler pisiricek o bana. orguler orucek bussuru. zaten baslamis simdiden. cok heyecanli. bi gorsen. bugun halley yedim. cay keyfi de yedim. cikolata damlaciklisindan. simit de aldim. ama bozulmustur artik. yiyemem. bi de basta neden "bak ben geldim" dedim, bilmiyorum.  ne kadar once yazdim bu yaziyi.. anca.. arada eklemeler.. iki noktalara da donduk.. uc olsun... olsun. bitti. gittim.

0 BIDIBIDI: