Monday, September 10, 2007

mayis 21 '07 paranoyak

uzaktan gordum, saclari dogal sari diildi. sirtinda, ustunde belki de yuzlerce kucuk zimbalar ve sirtinda koca bi kurukafa olan eski bi deri mont vardi. altinda siyah bi kot ya da bi esofman alti. ayaginda yine ayni paspallikta botlar.. sirtinda acik kahve, nerdeyse antik bi canta tasiyodu. butun bu tersliklere ragmen yuzu cok guzel, gozleri maviydi. konusmaya basladi bana yaklasirken. ama ben kulakliklari cikarana kadar cumlenin sonuna gelmisti. elindeki parayi gosterdi susup. duymadigimi soyledim, tekrarladi. tek bi dolara ihtiyaci varmis bilet icin, bi tek o eksikmis. dilenmiyomus, yanlis anlamicakmisim.. uzerimde nakit yok benim dedim. tamam derken etrafa bakti, can alici cumleyi kurdu ardindan: "hmm, baska da kimse yok istasyonda." etrafa baktim, bizden baska 3 kisi vardi. onlar da istasyonun diger ucunda. ayakkabilarimdan baslayarak bastan asaa suzdu beni. yanima oturdu, o kadar yakinima oturdu ki aramiza bi sirt cantasi bile sigmazdi. sanki bank cok kucuktu.. kokusunu duydum sonra, gunlerdir yikanmamis gibi.. amerikan filmleri geldi aklima. polisi aramaya kalksam acil bi durumda, cep telefonumun cantamin hangi kosesinde oldugunu bile bilmiyodum. sacma sapan seyler geldi aklima. hirkamla cantami alip kalktim. istasyonu yariladigimda benimle ayni hatayi yapan bi adamla karsilastim. 9:45 treni yoktu. en yakin tren 10:05'teydi. Elindeki tren tarifesini gosterdi. evet, benimkiyle ayniydi, eskiydi. istasyon gisesine gidip ordaki tarifelerden aldim 2 tane. birini o adama verdim yari yolda. ben giderken cocuk donuyodu. bu sefer basa ve insanlara yakin olan banklardan birini kestirdim gozume. hemen yaninda da bi adam oturuyodu. tam oturuken cocugun binadan ciktigini gordum, benim yaptiklarimi yapiyodu. yaklasti ve yanima oturdu tekrar. 1-2 dakika yine oyle oturduk sanirim. sonra cantamdan telefonumu cikardim, kalktim, yuruyerek numaralari tusladim. kimse cevap vermedi, 3 kere denedim. cocuk da banktan kalkmadi zaten. 15 dakika sonra tren geldiginde o da ayklandi. tren durana kadar etrafimda dolanip beni suzdu. sonra ben trene bindim, arkama bakmadim kontrol etmek icin. oturdum sadece. sonra bunlari yazdim. simdi nerde bilmiyorum, inince nolucak onu da bilmiyorum.. cok paranoyagim.

0 BIDIBIDI: