Tuesday, September 18, 2007

acelen nedir kuzum?

aman tanrim dedim. hani 4 ayim kalmisti benim, ne cabuk 3 kaldi. boyle bisilerle oyalaninca, guzel vakit gecirince falan cabucak bitiyo ya vakit. oyle olmus yine ben farkinda olmadan. kalmak lazim buralarda dedim ya hani babam gibi, simdi bunun icin bisiyler yapmak lazim. ogrenci olmaya karar verdim ben de. okulu pek ozlemistim zaten. yeni bi duzen kurmanin vakti de gelmisti hem. yaslaniyoruz be canim. oyle kalmiyo her sey gunluk guneslik.. ama ben napiyorum? umrumda diil sanki hic bisiy. nasil olsa bugune kadar her bi sey yoluna girmedi mi istedigin yonde? evet, oole oldu. bundan sonra da boyle devam edicek diye bisiy yok ama.. iste oole anladin sen, icim rahat sonucta. nedensiz, desteksiz.. en guzeli de bu degil midir zaten?

yalniz dusununce ya gidersem buralardan diye.. iste oole dusununce.. ya gidersem.. hadi gittim, ya geri gelemezsem hemen? hemen ne isin var zaten, madem gittin, kal biraz. acelen nedir kuzum? amerika kacmiyo ya...

ama sen yine de gitme, tamam mi?

0 BIDIBIDI: