Wednesday, May 12, 2010

sizi

naber? ben bugun cok calistim. usudum bi ara iste. sonra actilar kaloriferleri bele sonuna kadar, isindim.. 

o kadar cok yemek yedim ki bugun, yakinda sismanlicaksin dediler bana hep.. eve geldigimde karnim acti hala. evde ekmek yoktu ama.. ivir zivirla karin doyurulmamali.. bugunluk bele mecburen..

ulker cikolatanin fistiklisi var ya, cok guzel iste o.

ayaklarimin alti sizliyo. yorulmusum.

uyucam simdi, yarin ingilizceden sinavim var. cok korkuyorum. 

korkarak uyucam bele.. 

bazi insanlar hic korkmadan uyuyolar negzel.

ama bence onlar da korkarak uyumali.. 

5 BIDIBIDI:

Anonymous said...

Oba, site sararmış... Siyahtan iyidir diyeceğim ama diyemedim, çok aydınlık geldi sanırım. Beyaz gibi de değil, parlak bi sarı, düşündürücü ve baktırmayıcı sanki. Bilemedim.

Nası geçti ingilizce? Sekiz aldın mı sekiz? ben sekizi on almaya tercih etmişimdir. Sen de al o da alsın. Ben de alayım!

c e y d e said...
This comment has been removed by the author.
c e y d e said...

al sana beyaz! soole soluk bisiler olsun istemistim ben. baktirmayici bisiler :P

o almasin, sen de alma. ben alcam sekiz.

Anonymous said...

Aman beyaz olsun demedik! lafı neresinden almışın be! soluk olmamış o zaman demek ki! Neyse beyaz iyidir, yazılar böyle kolay okunuyor falan.

Anonymous said...

Fistiklinin da cesidi var, gold olandan mi bahsediyorsun diye sormali. sordum bak.