Monday, May 3, 2010

oylece..


cok sicak ama nemli diil. semsiyenin altinda uzaniyorum, denizin tuzu hala uzerimde. ayaklarimi uzattigim yere gunes geldigi icin iki buklum bi konuma geciyorum yavas yavas.. farkediyo bunu, ayaga kaliyo aniden. terliklerini giymedigi icin ayaklari yaniyo, iki adimda golgeye ulasiyo yanimdaki. semsiyeyi yerinden cikarip ayarliyo tekrar. uzatabiliyim ayaklarimi diye.. prenses gibi davraniyo bana. prensesiyim cunku ben onun.. mesela sabahlari erkenden kalkip cayi demliyo, o olurken yakindaki firindan en sevdigim poocalardan aliyo. uyandirmiyo beni bi saate kadar. cok gec olmadan da "hadi kalk, kocakafali" diyo. ona benzedigim icin cok seviyo beni, mantikli oldugumu dusunuyo. bana guveniyo, cok soru sormuyo.. ne istersem o oluyo onunla oldugumda.. patates kizartmasiyla bira siparis ediyo. patatesleri ben bitiriyorum, hic laf etmiyo. muzik caliyo arkamizdaki bufede, sesi geliyo hafif hafif. denizin dalgalarina karisiyo.. oylece oturuyoruz..

0 BIDIBIDI: