Friday, March 27, 2009

mim

su blog hayatina girdigimden beri bakiyorum, biri birilerini mimliyo. anlamadim ilk basta neler donuyo.. sonra bi baktim ben de mimlendim, senaaaaa tarafindan.

cantamda ne varmis? bakalim:


dersten geldigim icin biraz kalabalik. Aralik'ta gelirken getirdigim, ama okuma firsati bulamadigim penguen & uykusuz.. altta gorunen koyu yesil dosyam, hemen onun uzerinde metro haritasi goruyoruz. bi de metrocard ve ogrenci belgesi, baglantili olarak.. yanindaki minik kartlar sevdigim yerlerin kartvizitleri, nerde olduklarini unuttugumda adreslerine bakabilmek icin.. klasik canta demirbaslari olan annemden lise zamaninda caldigim ve hala severek kullandigim vakkorama cuzdanim ve dandik telefonum. hemen onlarin yaninda cok gizli seyler yazdigim kara kapli defterim duruyo. cogu zaman "el temizleme seysi" diye cagirdigim hand sanitizer, CVSten. onun yaninda DKNY green apple parfum, bitmek uzere kendisi. ve chapstick, dudak nemlendiricisi. iki kalemden siyah olani universite 2. siniftan beri kullandigim faber-castell, digeri bildigin siyah tukenmez. sari olanlar eldivenlerim, dirsege kadar boole, pek kokos. bi de mor kilifli aypodum var. bunlar boole ahenkle cantamin icinde dans ederler. oeh.

ben kimseyi mimlemiyorum, zira mimleyecek kimsem yok..

sevgiler senaciim.

2 BIDIBIDI:

senaaaaa said...

eldivenler çok havalı

c e y d e said...

tesekkurler (: