Saturday, March 28, 2009

bahtsiz

gecen cumartesi beni okuldan aradilar, acamadim. mesaj biraktilar. I-20 (kendisi ogrenci belgesi oluyo) ile ilgili gorusmek istiyolarmis benimle. carsamba gunu gittim. danismanim rodrigo ayrilmis ordan. ya onunla ya da scott'la gorusucektim. scott'i buldum. neden geldin falan dedi once. anlattim. sonra kenarda duran 2 kutu icindeki dosyalardan benimkini bulup cikardi. uzerinde kirmizi kalemle "cancelled" yaziyodu. yuzume bakti. bayaa sustu. nolmus? dedim. yurtdisina cikmayi dusunuyo musun yakinlarda, spring break ya da yaz tatili icin dedi. neden ki dedim.. rodrigo benim dosyalarimin kaydini yaptirmayi untumus. o yuzden I-20mi iptal etmisler, ki o olmadan burda yasal diilim. duzeltilemicek diye bisi yokmus, hukumete dilekce gondericeklermis. 2-3 hafta icinde belli olucakmis. tutamadim kendimi, bikac damla yas geldi gozlerimden. scott uzuldu. bilseydim boyle tepki vericeeni soylemezdim dedi. 

sen o kadar ugras, hata yapma. hatta cikan butun tersliklere ragmen zamaninda gel, sinavini ol. ustune tek kredili dersinden tam not al her seferinde. sonra salagin biri ciksin, boyle bi hata yapsin. olucak is diil. aferin rodrigo.

2 BIDIBIDI:

senaaaaa said...

ulan rodrigo! böyle bir şey burda olsa anında derdik, işte burası türkiye burda kimse işine önem vermiyo felan.. hayallerimi yıktın rodrigo, demek siz heryerdesiniz

c e y d e said...

yok valla. burda da var boyle seyler.
neyse ki cok onemli bisi gibi gorunmuyo..