Saturday, March 28, 2009

LA

bursa'dayken babamla national geographic'te dunyanin en buyuk akvaryumunun yapimini izledik. yosunlari bile kendileri yetistiriyolardi. simdi aklimda kalmayan bi cok ayrintisi hosuma gitmisti. babama dedim: "buraya gidicem bi gun, goruceksin."

...

nerdeyse 2 yildir LA'ta yasayan Esin ablam NYC'ye tasinmaya karar verdi ve o donmeden yanina cagirdi beni. nisan'in 9unda spring break basliyo, 8 gunluk bi tatil. gitmeye karar verdim. ciglik cigliga konustuk telefonda, ikimiz de cok heyecanlandik. "ay nerelere goturucem seni.." "suraya da gideriz.." " bikinini de getir, hava burda cok guzel.." "dunyanin en buyuk akvaryumuna gidicez birlikte." 

...

aman tanriiaam dedim. ordaydi sahi o. babama demistim zaten.

...

neden bu kadar cok seviniyosun? saf misin? diceksin biliyorum. 3 aydir okulla is arasinda deli gibi kosturduktan ve baska bi seye vakit bualamdiktan sonra hep gormeyi istedigin bi yere gidebilecegini ogrenmek harika bisi bence, benim icin..

...

cok heyecanli ve sevincliyim kenny, bilemezsin.

2 BIDIBIDI:

senaaaaa said...

fotoğraf çekmeyi ve burda anlatmayı unutma tamam mı (:

c e y d e said...

unutur muyum (: