Tuesday, December 30, 2008

izmir'de oh be..

madem belgelerimi postaladim, oh oh negzel.. izmir'e gidelim kalk kenny. otur otur nereye kadar. gec bile kaldin ama neyse..

anne ben fotograf manyagi oldum desem inanir misin? inanirsin anne, cunku sen benden daha manyaksin.. biliyosun..

izmir'i gezdim biraz, vaktim yettigince.

antikacilar falan, odami boole mi yapsam? 

sacmalama ceyda.

besleyin martilari.

(konak meydani)

izmir'e gitmemin asil nedenlerinden biri olan Kaan. bakiniz:

cumartesi gecesi alsancak soho'daki murat dalkilic'in programina gidiyoruz kuzen torpiliyle..

ceyde, kuzen dodo, murat, minis, yagmurcan

program oncesi

kulis muhabbeti

dodo, the guru of bass

yagmurcan

keman

program sonrasi

bir kisim up hachies

pek eglenceli gecen bi izmir tatiliydi, kisa geldi, yetmedi. 

bu arada yine cumartesi "deliler bosandi" diye bi aziz nesin oyunu izledik. harikaydi. denk gelirse siddetle tavsiye ederim.

0 BIDIBIDI: