Thursday, December 18, 2008

farkli bisiyler.. bana gore.

dun annemle hem bazi islerimizi halletmek icin, hem de biraz gezmek icin disari ciktik. 

ilk duragimiz internet cafe.. evdeki printer'i beceriksizligimiz yuzunden kurup calistiramayinca, gereken belgelerin ciktisini alamadim. annemin hep bu isler icin gittigi bi internet cafe varmis yakinda. gittik. kartusu bitmek uzere oldugundan yazilar silik cikti, olmadi. ikinci bi cafeye gittik, 2 dakika ileride.. adam tam ilk sayfayi bastirirken sordum:

+ne kadar sayfasi?
-bessuzbinlira.

oha! anneme baktim, normal mi acaba diye.. annem "burda boyle." der gibi bana bakti. adam bakismamizi gordu:

-istersen surda iki dakika ilerde de bi internet cafe var, begenmediysen git ordan bastir.

birincisi, sen benimle neden senli benli konusuyosun okuzcugum? ikincisi o aldigin kagit ya da dandik murekkeplerle doldurttugun kartus sana ne kadara patliyo ki sen milleti bu kadar kazikliyosun?

+yok, ben yurt disindan geldim de, 2 senedir de ilk defa internet cafeye geliyorum. 
-HII. bana boyle tepkiler cok gelmeye basladi da son zamanlarda.
+(okuz!)turk parasiyla da isim olmuyo pek..
-50 kurus oluyo bessuzbinlira.
+tamam o zaman.

kagit basilir, pembe cikar. 

-olmadi sanki bu.
+olmadi, evet.
-neyse ben baska yere bakim o zaman. buyrun 50 kurus.
+yok kalsin o sizde.

parayi masanin uzerinde biraktim, ciktim. ondan sonra gittigimiz 4. cafeye girdigimde ordan da is cikmicaani sandim. bildigin kahvehaneyi 3 bilgisayarla internet cafeye cevirmis biyikli amcamiz. cayocaginin hemen yanina koydugu bilgisayar, printer ve kasayla da kurmus calisma ortamini.. zaten iki dakikada da halletti isimi, ustune de indirim yapti. guzel oldu..

aldigim belgelerle hastaneye gittim, imzalaticam ya saglik raporunu.. tanidiklar araciligiyla bi doktora yonlendirildik. 

-ne vardi?
+iste bele bele.. yurtdisina gidicem, sunlari imzalatmam gerekiyo.
-hmm, asilarini oldun mu ki sen? ben nerden biliyim simdi..
+oldum tabi de, tarihlerini bilmiyorum. bikbik.
-git kan tahlilini ol, su testi ol. bak durumun yetiyosa bunu da ol. bikbikbik.
+ama benden onu istemiyolar.. hem vaktim yok, cuma gondermem lazim belgeleri.
-ay siz zaten her isinizi en son gune birakiyosunuz..
+en son gune birakmiyorum, daha dun cevap geldi okuldan. (alalaaa!)
-HII. neyse sen sunlari ol, bakariz. gencler hic sagliklarina deger vermiyolar. zor geliyo onlara boole seylerle ugrasmak. bikbikbik.
+HII. (bikbikbok!) her seyi de sen biliyosun..

ay olmam ben simdi kan testi falan, iyice bi ogreniyim, telefon ediyim dedim. korkudan biraz da. bakma sen..

0 BIDIBIDI: