Monday, May 7, 2007

zirve, new york, bot gezisi falan..

4. sozluk zirveme katildim, ilk defa organizator diildim. pek kalabalik diildi ama bazen kalabalik olmamak iyidir zaten dedim, kah guldum kah eglendim. gittik times meydanindaki kameraya saf saf el salladik, turkluk yaptik. dondurma yedik, sonra sidikayla kostur kostur bota yetistik. onun yerine metin ucayi gorseydik daha guzel olucakmismis. gerci gorduk de sesini duyamadik. aman bildigin metin uca, hafif kellesmeye baslamis tepeden. cikolatasindan yedik ama olsun.. bot gezisinden hic bahsetmicem. piyasaya gelmis millet dicem sadece. iste zirveye geri donduk, trenleri kacirdik, gulmekten olduk. 2de evdeydik. 8de kalktik. ufak capli bi illegal zirve... pier, fotograflar falan.. icimde bi sikinti vardi ama kotu bisi olmadi. hala var bisiler, bilmiyorum nedenini.. usuttum biraz o gun, daha dogrusu usudum. usutmeye dogru gidebilirim diye bi korku olabilir, o sikinti da ondandir belki..


sonra eve geldim, kaybolmadan bu sefer. fotograflari attim hemen. birazi guzel, birazi degisik.. bakalim yapmaya calisiyoruz bisiler. biraz egitimle bisiler olcak gibi..



0 BIDIBIDI: