Monday, January 19, 2009

yine ben geldim.

geldim ben. dedim mi? yok demedim.

okulumu beendim. ayni boole filmlerde gordugumuz gibi soylemesi ayip. ama ogrenciler ingilizce konusamiyo, orasi garip azcik. olsun. bina guzel, sandigimdan daha buyukmus. soyle ki; yogun bi oryantasyondan sonra eve gitmeye karar verdim, alt kata inmem gerekiyo. ama yuruyen merdiven bozulmus. baktim bildigin, yurumeyen merdiven var. iniyim dedim. garip kokuyo boole klor gibi derken havuz gordum. boneli ogrenciler yuzuyodu. inmeye devam ettim. "bu kapidan cikinca bi daha giremeszin bak" gibisinden bisiler yaziyodu kapida. tamam canim, biz de zaten cikisi ariyoduk diye ativerdim kendimi disari. kapkaranlik bi sokak, onumden paltolu zenci bi adam gecti. yine kendimi filmlerde sandim. hic ilginc bi film olmazdi ben icinde olsaydim, o ayri hikaye.. en yakin aydinlik sokak hemen ilerde. ama arabalar cok sik gecmiyo.. ilerledim. okula girerken kullandigim asil girisin oldugu sokaga ulasmak icin 3-4 blok yurudum sanirim. disardan o kadar buyuk gozukmuyodu iste. oole. 

neyse, asil konuya geliyim.. ilk okul taksidimi odemek icin bana borc verebilicek yigidin adini burda yayinlicam, meshur olcak. oeh. neyse, bi ceyrekligim bile yok kenny.. 

saka saka. (ilki diil, ikincisi)

0 BIDIBIDI: