Friday, June 13, 2008

evlenmek gerek?

anneyle msn'de suregelen bi muhabbetin (beni) dumur eden bi kismini paylasmak isterim:

- napiyosun?
+ hic iste, kolej molej bakiyorum, calisiyorum falan da filan...
- hıı. kac sene okucaksin peki simdi sen? 4 mu?
+ yok anne, krediye bagli burda. iki sene de olur, uc de..
- e kartlican o zamana kadar sen!
+ honk? nasi yani? ne acelem var ki?
- aaa, ben evlen istiyorum artik, cocuk sevmek istiyorum.
+ @#$%?? of anne ya.. 
- bak millet evlenmis, sen evde kaldin. hadi sen de evlen artik..
+ e anne daha bikbik yasindayim..
- mesun olduktan sonra bongbong yasinda olcan ama..
+ olsun bak kuzenim anca dogurdu. evde falan kalmadim hem ben..

falan...

sonra nil'den dinliyoruz:

anne benim kosmam gereegk,
istemiyorum pilav yapmaagk.
sana bir de torun gereegk,
istemiyorum cocuk bakmaagk...

bu kadar?

hıı.

0 BIDIBIDI: