Friday, March 9, 2007

bugun(kuler) bi garip.

yazdim, sildim. bugun boole bunu soylesem noolur, soylemesem noolur havasindayim. iste o yuzden sildim..

...

hediye almayi hic beceremiyorum ben. her iki cinse de. mesela erkege ne hediye alicaami asla bulamam zaten o ayri mesele de.. kiza da hep boole kendi zevkime gore bisi almaya calisiyorum. bu sefer begenip kendime aliyorum onu. sonra baska hediye aramak zorunda kaliyorum falan... buydu yazdigim.

...

- boole sana sevgili edindirmeye merakli mi millet? yani aile buyuklerinden falan bahsediyorum...
+ ı-ıh
- negzel.
+ sana?
- evet. herkes!
- halam, kuzenlerim (4 tanesi), annem, bikac arkadasim, diger halam, annemin bussuru arkadasi (toplamda 6 tanesi sanirim, simdi aklima o kadar geldi.) oole hepsi her gorustugumde soruyolar boole buldun mu birini diye. sanki tek amacim o olmaliymis gibi.
-komsulari saymadim bi de.
- bi de biraz once bi diyalog vardi boole:

sevgilinle mi konusuyosun?
hayir, bi arkadasimla.
neden? yok cunku.
ozlemedin mi?
ozlemedim.
nooldu ankarali?
bitti.
diyosuuun.
eveeet.
hadi bakalim. oyle olsun. bulamadin mi bi coni?
yok kimse burda.
bos kalma sonra..
...

boole gidiyo.

...

-ben kosuyorum. yok kaciyorum, gidiyorum.. yavas yavas. ruzgar gibi diil. hoscakal dicem tabi once. bi de iyi bak kendine dicem. kolay gelsin de diyebilirim vaktim olursa -ki saniyorum vaktim var. neden? kosmuyorum cunku, yavas yavas gidiyorum. bu da bugunun sacmalamasi olsun, varligim anneme armagan olsun. iyi gunler pispinti.
-saol. bana da.

0 BIDIBIDI: