Wednesday, February 28, 2007

tavuk sote

iki saattir tavuk sote tarifi ariyorum. daha dogrusu ac bi karinla alisveris yapmanin dayanilmaz hafifligini... tamamlayamadim cumleyi. zaten hafiflik diil o. agirlik resmen.

misir, bezelye, havuc, fasulye karisimi gibi bisiy aldim. tavuk sote yapicam aklim sira.. bilmiyorum o anda ne dusunuyodum.. eve geldim, hepsinin icinde bulundugu bi tarif aradim bulamadim. zaten farkettim ki "kusbasi" tabiri cok vahsi ve yemek tarifi siteleri bizle cok yuz goz oluyolar.. oyle yapalim, soyle ilave edelim, kavuralim falan.. sanki beraber yicez yemegi dedim. bi de boyle dedim:

"simdi oncelikle soganlarimizi (evet, bizim onlar!) dogricaz. oldurcez onlari (nihahaaa). sonra tavuklarimizi (kestik hepsini. oldurduk) muhabbet kusu basi iriliginde dogricaz. kizartcaz azcik. sonra da minik sevimli bahcemizden topladigimiz mantarlarimizi 4e bolup karisima ilave edicez. domates biber falan ne varsa aticaz icine.. oole suyunu cekene kadar sotelicez. pisicek. bu kadar. afiyet olsun bize!"

-kendi yemek tarifi sitemi acicam.
+ac, hic yuz goz olma okuyucularla.

0 BIDIBIDI: