Saturday, February 24, 2007

gunaydin, ama uyuyo herkes.. ne sacma.

simdi uyuyo herkes. bi ben kalktim. ama neden kalktim bilmiyorum. boyle gozlerim aciliveriyo birden. sonra kalkiyorum hemen yataktan. cunku debelensem biraz daha uyiyim diye kesin uyuyamicam, vakit kaybi.. sidikayi uyandirmadan ciktim odadan. evet, sidika geldi dun. liseden arkadasim. cok samimi diildik lisede ama bayaa kalem alis verisi yapmisizdir. yok yok saka.. arkamda oturuyodu. sessiz sakindi boyle o zamanlar benim gibi. sonra noolduysa boole bicir bicir bisiler olmus. yine benim gibi. konusuyorum ben de.. bazen, tamam! neyse iste ama cok degismissin demisti bana. ne zaman demisti orayi atladim. oyle bi anda degismedim tabi bukalemun gibi.. biz iletisimi kopardiktan sonra bigun sokakta karsilarsik. film gibi boole. ee nerde okuyosunlar, aa ne guzeller... telefon numaralari. yeni fikirler.. oneriler falan. sonra kendini new york'ta buldu birden. iyi de oldu. kisacasi (ne kisasiysa) sidika geldi. herkes de uyuyo.. gezicez. bakicaz..

aa bi de herkes new york'a gidiyoken ben onu buraya cagirdim.. neden yaptim bilmiyorum. ben new york'a gitseymisim daha mantikli olurmus. millet yeni cin yilini kutlucak.. yazamiyorum da. cin diil o. hani ulke var ya, ondan. iste china town'a gidiyo herkes. nolcak yeni yila girince bilmiyorum ama kutlucakmis herkes.. ama hic bisi degismicekse neden kutliyim? yani ertesi sabah erkenden kalkmak zorundaysam, calismak zorundaysam neden yeni bi zaman dilimine girmeyi kutliyim ki..

tamam yeter bu kadar zaten okuyunca sikilcaksin. cok uzun yazilari okurken ben de bazen sonunu getirmeden bunaliyorum. o yuzden yeter bu kadar. ama bak simdi, paragraflarin arasinda bosluk olunca daha cok gozukmesi gerekiyo bence. ama oyle ben daha rahat okuyorum. bana daha az geliyo oyle.. ya da geliyolar bana...

zaten neden yazdim.. unuttum. ama onemli olan yazmis olmam bence. millet abuk sabuk seyler yaziyo. tamam bu da olmadi. gidiyorum ben. kib. byes.

0 BIDIBIDI: