Monday, July 27, 2009

ozetimsi

geldigimden beri cok guzel vakit gecitiyorum kenny. zaman nasil geciyo anlamiyorum bazen. 13. gunummus mesela burda, bana sorsan anca bi hafta gecti..

fotografli bi ozet paylasmak istedim. booole:

geldigimin ertesi gunu ananeme kahvaltiya gittim. evet, bu anane.

Hatice ablalarin bahcesinde oturuyoruz bol bol, uludag yolunda. sicak havalarda iyi geliyo. ordan bikac kare:

babamin dogumgununden. bizim balkon.

istanbul'a gittim sonra, sevgilimin yanina. 

ikinci gun istanbul oyuncak muzesi'ne gittim. sunay akin sever bi insan olarak kitaplarinda hayranlikla bahsettigi oyuncaklari yakindan gormeyi hep deli gibi istedigimden pek bi sevincliydim.yaklasik 200 fotograftan bikacini buraya koysam haksizlik olucaandan pas geciyor ve bu koca hikayeyi baska bi yaziya sakliyorum efenim.

bi de universiteden behic ve ozge'yle gorustum, pek iyi oldu.

babamin sigarasi. bu da boole bisi..

son olarak da dun su parkina gittim pek sevdigim arkadaslarimla, pek eglendim. 

sonraki gunler icin planlarin arasinda izmir ve alanya var. bakalim..

bi de bi de.. bi dugme icad edicem fotograf makineleri icin, 'replay' diye. hepsini bi daha yasicam sonra bunlarin.. gorursun.

4 BIDIBIDI:

Anonymous said...

Ne guzel balkonmus o oyle, pek bi manzarali falan... Ayaklarimin altinda Bursa! Bir de cay hopurdettin mi tamamdir! Ozendim simdi peeeeeh...

c e y d e said...

Bursa'yi her ne kadar pek sevmesem de manzarasi guzeldir balkonumuzun, evet.
Benle olmaz ama bensiz bi cay icmeniz kismet olur insallah (:

Anonymous said...

Niye canim, ozel fincaninini da getiririz icabinda o zaman sen de icersin di mi di mi?

c e y d e said...

ozel fincanim olursa icerim tabi.. (: