Wednesday, November 14, 2007

benseno

vapurdan inerken bi elimden sen tuttun, bi elimden o. saclarin ne guzeldi kahve kahve.. dalgalaniyodu boole once vapura sonra iskeleye vuran ruzgarla. tam atlicam merdivenden, iskeleye dogru yani.. cocukluk iste. neyse.. tam atlicam, ellerim kaymaya basladi. iki elim birden.. ne sen tutabildin elimden, ne de o. aradan denize dustum. allahtan hava cok sicakti. baliklar bile terlemis. deniz kotu kokuyodu. kirmizi pantolonum islandi diye uzuldum en cok galiba. ayakkabilarim cok da umrumda diildi. yalinayak olmayi severim her zaman. onceden ayaklarimin cirkin olduklarini dusunurdum ama begeniyorum simdi. bunu da boylelikle soylemis oldum, alakasi yok biliyorum.. cikardim attim ayakkabilari, sonra yillar sonra bi balikci bulmus onlari, balik tutarken oltasina takilmis. cok kotu kokuyomus. ayaklarim diil kotu kokan, terleyen baliklar derdim adami tanisaydim. ama annem yabancilarla konusma diye tembihledi cok siki.. elimi birakma da dedi ama biraktim bi kere. sonra kayboldum. carsidaydik. cok kalabalikti. aglamaya basladim. beni bulmasalardi acaba hayatim nasil olurdu simdi.. neyse.. denizde sey gordum dusunce.. bi tane bileklik. ustunde bisiler yaziyodu ama okumam yok benim, yazmam var. okuyamadim. kagit kalemim islak olmasa eminim o an yazabilirdim. simdi unuttum. lastikler attilar bana dogru. napiyosunuz yaa dedim. insan simit falan atar. karnimiz ac burda. kokmus balik mi yiyelim.. yuzme biliyodum iyi ki.. yuzdum yuzdum.. kiyiya ulasmak uzereydim. elini uzattin bana. benim ardimdan atlamaman kabahatti diye kustum sana. ona da kustum. hatta o hic bakmadi bile diye kustum ona. baska biri uzatti elini, cikardi beni denizden. saol apla dedim. cebimdeki islak bozukluklari verdim, neden bilmiyorum.. ah caniiim dedi. yirim de dedi galiba, onu tam duyamadim. ellerimden tuttunuz yine. sen ve o. yolumuza devam ettik. aksam yemegi icin balik yiyelim dediniz ama ben istemedim. ben size borek acarim dedim, guldunuz. neden guldunuz anlamadim..


gercek diil bu, ruya da diil. hayal olabilir ama. neden yaziyorum boyle seyleri bilmiyorum. gercekler hosuma gitmiyo diil, yanlis anlama. ama hayat yazdigim gibi olsaydi da guzel olurdu be. hadi itiraf et. oha.

0 BIDIBIDI: