Sunday, August 19, 2007

sonunda...

ben boole geldim Rumson'a, oha ev kocmandi. zaten 5 haftadir bu tatili bekliyodum ya ben, trenden inince yuzumu gormeliydin. kahkaha bile attim arada, o kadar sevindirigim. okyanus manzarali ev, bu insanlar nasil bu paralari kazaniyolar diye dusunmuyo diilsin, di mi? zaten bi de 38634 tane arabalari var, biri batman'in arabsi, evet bildigin batman, pelerinli olan. gercekten bak. siyah, parlak, onu cok uzun, yanlarinda sari batman amblemleri var, ustu acik falan. inanmazsan inanma. bi tane ford var, GT mi ne. o da cokzel. bi tane beyaz porche carrera var. mini mini boole. yersin gorsen. gerisi jip. evet ne cok. akillim ne diyosun sen, evde golf sahasi bile var. bu kadar dicem, gerisini senin hayal gucune birakiyorum.

bugun piknige gidicez, 10 Turk. negzel olcak. Paterson'dan yemek alcaz bussuru, sucuk alcam ben, mangalda yapcaz boole mis gib. top oynicaz falan.. wawayanda state park gidiceemiz yer. ne garip, evet.

atlantic city ve six flags var simdi planlarimiz arasinda. gezicez, tozucaz, falan, filan...

tatil beni bekler cicim, kactim. kib. bye.

0 BIDIBIDI: